دفتر نوشته‌های من

جایی برای دفن تراوشات مغزی

دفتر نوشته‌های من

جایی برای دفن تراوشات مغزی

دفتر نوشته‌های من

دست نوشته‌هایی که توی دفترهای قدیمی و روی کاغذهای کاهی، با جوهر سیاه نوشته شدن و داخل کتابخونه خاک گرفته‌ی قدیمی نگهداری میشن .
امضا: INTJ .

طبقه بندی موضوعی

معلمِ تسخیر شده..

پنجشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۱، ۰۹:۱۵ ب.ظ

واقعا چجوری دلتون میاد از معلم ریاضی ها بدتون بیاد ؟

شما سر گذشت اینارو نمیدونید که

به کسی نگیدا..ولی معلم ریاضی ها تسخیر شدن.

از اون تسخیر ها که تو فیلم ترسناک ها هست نه، 

توسط ریاضی تسخیر شدن !

توی بچگیشون معمولا حس خاصی به ریاضی نداشتن و وقتی کم کم بزرگ میشن ریاضی بهشون نفوذ میکنه و شروع به زور گفتن میکنه !

دیگه نمیتونن بگن از ریاضی بدشون میاد یا ریاضی بد ئه.

هر شب کابوس شو میبینن و هرروز مجبورن ریاضی بنویسن وگرنه معلوم نیست چه بلایی سرشون بیاد 

توی بزرگسالی هم ریاضی مجبورشون میکنه معلم بشن 

یبار دبیر ریاضیمون گفت: 

منم سختیا کشیدم تا معلم شدم

با توجه به چیزی که بهتون گفتم این جمله منو میترسونه.. !

 

 

راستش یکشنبه زنگ اخر ریاضی داشتیم منم روزه بودم دیگه رفته بود رو مغزم تصمیم گرفتم برای مدتی ریاضی رو تبدیل به هیولا کنم:/

 

 

 

  • فَریماه ‌.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی