دفتر نوشته‌های من

جایی برای دفن تراوشات مغزی

دفتر نوشته‌های من

جایی برای دفن تراوشات مغزی

دفتر نوشته‌های من

دست نوشته‌هایی که توی دفترهای قدیمی و روی کاغذهای کاهی، با جوهر سیاه نوشته شدن و داخل کتابخونه خاک گرفته‌ی قدیمی نگهداری میشن .
امضا: INTJ .

طبقه بندی موضوعی

نامه ای به ژولیت بخش چهارم

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۳۸ ب.ظ

『8 ژوئن 1998』

 

ژولیت عزیز،

۶ روز از فرستادن نامه اول من به تو می گذرد اما تو هنوز جواب آن را نداده ای.

تازه فقط آن نامه نیست. در این مدت دو نامه دیگر هم فرستاده ام. 

اگر دوست نداری برایت نامه بنویسم، این کار را نمی کنم.

ارادتمند: نانسی

 

『11 ژوئن 1998』

 

ژولیت عزیزم،

از نامه مزخرفی که سه روز پیش نوشتم، واقعا معذرت می خواهم.

راستش در درست کردن پادزهر شکست خورده بودم و کمی عصبانی بودم.

امروز می خواهم گیاهان دارویی جمع کنم و دوباره سعی می کنم آن را درست کنم. اتفاق خوبی که امروز افتاد این بود که من توانستم شکستگی دست دختر پتی را درمان کنم.

این نامه فقط جهت دلجویی از تو بود؛ خوشحال می شوم برایم نامه بفرستی.

دوستدار تو: نانسی

 

 

 

 

 

  • فَریماه ‌.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی