دفتر نوشته‌های من

جایی برای دفن تراوشات مغزی

دفتر نوشته‌های من

جایی برای دفن تراوشات مغزی

دفتر نوشته‌های من

دست نوشته‌هایی که توی دفترهای قدیمی و روی کاغذهای کاهی، با جوهر سیاه نوشته شدن و داخل کتابخونه خاک گرفته‌ی قدیمی نگهداری میشن .
امضا: INTJ .

طبقه بندی موضوعی

بالاخره دنیای سوفی واقعیه یا نه؟:\

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۴۷ ب.ظ

سلام سلام:)

خیلی وقته که نبودم و کلی اتفاق توی دنیای سوفی افتاده:)!

واقعا دارم قاطی میکنم!

خب بزارید از اول براتون بگم...

هیلده رو که میشناسید•~•

وقتی شروع میکنید به خوندن این کتاب، فکر میکنید سوفی شخصیت اصلی داستانه.

اما اینطوری نیست...:)

راستش یه جورایی هیلده شخصیت اصلیه.

یعنی اون کسیه که قراره سوفی و فیلسوف رو نجات بده!

از کجا؟

از دنیای خیالاتِ پدرش:)!

الان کلی گیج شدید، نه؟:)

انگار سوفی یه شخصیت واقعیه و وارد یه داستان شده!

چون گردنبند و جوراب هیلده پیش سوفیه!

شاید هم فقط یه شخصیت داستانیه.

چون اختیاری از خودش نداره و جدیدا با عالیسِ دنیای عجایب و...ملاقات میکنه•-•!

حالا این وسط فیلسوف که اسمش هم «آلبرتو کنوکس» هستش میخواد یه نقشه بکشه که قبل از تموم شدن داستان خودش و سوفی رو از دنیای خیالات سرگرد یا همون پدر هیلده بیاره بیرون.

خب!

اگر اونا خیالات سرگرد باشن، یعنی همه حرف هاشونو سرگرد مینویسه پس آلبرتو کنوکس چطوری میخواد نقشه شو بکشه؟:)

به گفته خودش، وقتایی که سرگرد سرگرم سوفیه، اون فرصت داره تا خودش به تنهایی فکر کنه و روی نقشه ش کار کنه:))))))))))

و از هیلده هم خواستن که بهشون کمک کنه و علیه پدرش شورش کنه..

هیلده هم سردرگم ،مشغول فکر کردن به این موضوعه:)

 

 

پی نوشت: خیلی همه چی جدیدا دنیای سوفی شده،نه؟:\

 

 

  • فَریماه ‌.

نظرات (۱)

چقدر پیچیدس •-•...

فکر نمیکنم مخ من قد بده به این داستان قطعا با خوندنش دیوونه میشم •-•

پاسخ:
منم دارم دیوونه میشم کم کم:||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی