دفتر نوشته‌های من

جایی برای دفن تراوشات مغزی

دفتر نوشته‌های من

جایی برای دفن تراوشات مغزی

دفتر نوشته‌های من

دست نوشته‌هایی که توی دفترهای قدیمی و روی کاغذهای کاهی، با جوهر سیاه نوشته شدن و داخل کتابخونه خاک گرفته‌ی قدیمی نگهداری میشن .
امضا: INTJ .

طبقه بندی موضوعی

هیلده واقعیه همونطور که سوفی واقعیه !

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲ ب.ظ

این فصل کلا توی خونه هیلده اتفاق افتاد و درمورد هیلده بود.

و من فهمیدم که هیلده یه شخص دیگه س.

تولد هیلده پانزدهم ژوئنِ و اون روز تولد ۱۵ سالگیش بوده درست مثل سوفی !

پدر هیلده برای تولدش یه کلاسور بزرگ میفرسته درمورد کل زندگی سوفی و نامه هایی که از یه فیلسوف دریافت میکنه !

سوفی اون نامه ها رو توی یه کلاسور بزرگ میذاشته.

و من فکر کردم شاید سوفی یه شخصیت داستانیه که پدر هیلده نوشته ولی هیلده واقعا گردنبندش رو گم کرده بود و توی داستان نوشته بود پیش سوفیه. هیلده واقعا تعجب کرده بود !

مثل من !!

واقعا داستان عجیبیه ! اولاش خسته کننده بود ولی الان بهش علاقه مند شدم...

 

  • فَریماه ‌.

نظرات (۱)

این غافلگیریها که برات میشه قشنگه خوندنشون :)

پاسخ:
دقیقا:)))))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی